Levering en betaling

      Levering 

Hoe kan ik mijn levering verwachten?

  • De zeepjes boxen worden zoals op de website beschreven geleverd. De samenstellingen van de boxen is ook met een foto weergeven.
  • Alle zeepjes boxen worden voor verzending zoals op de foto’s weergeven in de box geplaatst. 
  • Alle zeepjes boxen zijn voorzien met vulmateriaal zodat alle zepen en rest producten beschermt blijven.  
  • Alle extra breekbare producten (zoals glas)  worden beschermt met beschermfolie en pas dan weer terug geplaatst in de box.
  • Tijden de zending kan het zijn dat de goederen niet meer op zijn plaats liggen als op de foto. Helaas kunnen we dit weerhouden.

 

  • Tijdens piekperiodes en de Sale kan de levering iets langer duren. 
  • Standaardlevering is binnen 7 werkdagen (€6,99 zijn de verzendkosten voor Nederland, Buiten Nederland om zijn er standaard verzendkosten van toepassing.) - Vanwege de vele bestellingen kan er een vertraging in de standaard levertijd ontstaan. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
  • Je pakket wordt binnen 7 werkdagen geleverd door jou op  gegeven adres of  ophaal locatie.
  • Indien je het pakket elders wilt laten bezorgen, geef dan via de opmerkingenveld bij je bestelling dit door.
  • Wil je een pakket op een Exacte dag geleverd hebben dan kunt je dit ook doorgeven in de opmerkingenveld. Houd er wel rekening mee dat er vooralsnog de bestelling 7 werkdagen voor de gewenste datum dient te bestellen.
  • Met dit service kun je ook maanden van te voren een bestelling plaatsen. We houden je bestelling apart en zorgen ervoor dat het op de gewenste datum aankomt.

 

Wie levert mijn pakket

  • Zeepjes box werkt samen met  DHL Parcel  of  PostNL
  • Indien je een voorkeur hebt voor een ander bezorg bedrijf, geef het ons door via de opmerkingenveld. We zullen ons best doen om dit waar te maken. 

 

Volg je Pakket 

  • Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met de leveringsinformatie en een tracking link waarmee je je pakket online kunt volgen.

 

      Betaling 

Wanneer moet ik betalen voor mijn aankoop?

  • De aankoop dient direct betaald te worden bij aanschaf van het pakket.
  • Bij ontvangst van de betaling word het pakket samengesteld en verzonden.
  • Indien de betaling niet met 24 uur is ontvangen, zullen we je een mail sturen dat er nog geen betaling plaats heeft gevonden en de bestelling on hold staat.
  • je kunt dan er voor kiezen of je de bestelling door wilt laten gaan.

 

Wat zijn de betaal mogelijkheden

  • We bieden alle veelvoorkomende betaalmogelijkheden aan in onze webwinkel om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. 
  • Met alle betaalmogelijkheden wordt er geen extra toeslag berekend. Je kan kiezen hoe jij wilt betalen.
  • Betalen kan met:     iDeal    -     PayPal   -    Creditcard   

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen

  • Een bestelling kan alleen geannuleerd worden indien de betaling niet door is gekomen. Hier voor krijg je een mail vooraf.
  • Omdat we na een betalingsontvangst snel beginnen met het verwerken van je bestelling, kunnen we na de bevestiging geen veranderingen meer aanbrengen. Ook het afleveradres en de verzendoptie kunnen niet meer worden gewijzigd.
Rating: 4.1 sterren
10 stemmen