Retour en Klachten
We zouden het jammer vinden als je niet tevreden bent met je aanschaf! Helaas kan dit weleens waar voorkomen.
Mocht je het pakket willen retourneren of heb je klachten, neem dan contact met ons op en we zullen ons uiterste best doen om je verder te helpen.
Retourneren
-
Retourneren wordt alleen geaccepteerd indien het product niet geopend is geweest en het product intact is.
- Er mogen geen sporen zijn van vernieling of degelijke gebruik. (alles in ongeopende en originele verpakking)
- Indien dat wel van toepassing is, zal het geretourneerde artikel niet worden aanvaard en word het terug gestuurd naar de klant.
- De bijkomende kosten voor een geweigerd retourneren zal verrekend worden voor de klant.
- Retour zendingen dient binnen de wettelijke 14 dagen na ontvangst van het product terug gestuurd te worden.
- Bij een retourzending vragen we je het volgende te melden: je klant en bestel / factuur gegevens. (Gebruik hiervoor de makkelijke retour formulier)
- Retour zendingen en verantwoording met bijkomende kosten is voor de klant
-
Het besteden bedrag zal binnen 10 werkdagen op rekening teruggestort worden of ruilen voor een ander prijs gelijke pakket. Het besteden bedrag kan alleen gestort worden op de rekening waarmee het product is gekocht.
- Alle retours kunnen met een ingevulde retour formulier verzonden worden naar onderstaande retour adres
Retourzending adres:
Weerribben 48
8244 eb, Lelystad
Nederland
Klachten
-
Bent u ontevreden en wilt een klacht indienen dan raden we je aan om een mail te sturen naar info@zeepjesbox.nl
-
Vermeld in de titel van uw mail dat het om een klacht gaat. (klachten met allergische reden zijn wij niet verantwoordelijk)
-
Vermeld in uw verhaal om welke box samentelling het gaat met order nummer of factuur nummer.
-
Iedere klacht word individueel behandeld en om die reden is er geen standaard proces.